Bőrmegújítás természetesen

Szakértőink

2017. október 24. - Bormegujitas
A Bőrmegújító program során téged támogató szakértői csapataunk 3 főből áll. Ismerj meg minket!

Szécsényi Zsuzsi, kozmetikus tanácsadó

Zsuzsi natúrkozmetikus, testkezelő, svéd és wellness masszőr. Mondhatom, hogy a test teljes működését ismeri. 

Kisgyermek kora óta kozmetikusnak készült és minden alkalommal elmondja, hogy milyen szerencsés, hogy ez az álma teljesülhetett.

Zsuzsi folyamatosan képzi magamát, keresi az új anyagokat, technikákat, melyeket a szépség szolgálatába állíthat.  Munkája során kizárólag minősített natúr és bio kozmetikumokkal dolgozik, hiszen az egészséges életmód és a természet tisztelete, szeretete az élete elválaszthatatlan része. Meggyőződése, hogy a vegyszermentes kozmetikával egészséges és szép bőrrel ajándékozhatja meg vendégeit.

A szépség az egészséggel kezdődik, mondogatja mindig.

László Norbert, méhész és a Body Honey termékfejlesztői csapatának vezetője

A méhpempővel és annak csodálatos hatásaival Árvay György ismertetett meg. Először én váltam a méhpempő rajongójává, majd ezután kezdtem el terjeszteni a környezetemben. A méhpempőt fogyasztó barátaim meggyógyultak, csodaszámba menő esetek történtek, mindemellett egyre nagyobb igény támadt a bőrbetegségek kezelésére is, így vágtunk bele a Royal Cream fejlesztésébe.

Az elkészült kozmetikumainkról, krémeinkről olyannyira bíztatóak voltak a visszajelzések, hogy ez jelentette a Body Honey alapjait.

A 100%-osan tiszta méhpempőt natúrkozmetikummá formálni kifogástalan ötletnek bizonyult! Célunk megőrizni a méhpempőben található 150 biológiailag aktív hatóanyagot és ezek mindegyikét bejuttatni a bőrbe. Ez a Royal Cream éjszakai krémcsalád feladata.

Árvay György tökéletesítette a méhpempő termelést Magyarországon. 60 év tapasztalatával kidolgozott technológia szerint termeljük a méhpempőt termékeinkhez. Gyuri bácsi szakmai segítsége jelentette azt a számunkra, hogy a méhpempőt "királyi" minőségében meg tudjuk tartani.

Alapanyagainkat nagy körültekintéssel válogatjuk, minden terméket kézzel és szeretettel készítünk. A Body Honey csapat ars poeticája a természet közeli gondolkodás, az állatokat tisztelő magatartás és a humánus hozzáállás.

 

Én pedig Kirschner Anita vagyok, a Body Honey egyik tulajdonosa

Már a Body Honey előtt is elkötelezett méhészeti termék fogyasztó voltam. Tudtam, éreztem és használtam a mézet, méhpempőt, virágport különböző élethelyzetekben: ha elvágtuk a kezünk, vagy egyszerűen táplálékkiegészítőként a méhészet jelen volt az életünkben.

Egyszer Norbert előállt a méhészeti natúrkozmetikumok gyártásának ötletével. Ismertem őt, tőle vettem korábban a mézet, a méhpempőt. Nagyon jó érzéssel vágtunk bele az üzletbe.

Ahogy feljebb olvashatod, ma már Norbert kizárólag a gyártásért és fejlesztésért felel, én pedig a marketingért és a termék külső megjelenésért.

Sokat gondolkodtunk a néven, mert szerettük volna, ha a név tükrözi a tevékenységüket és van egy kis játékosság is benne. Így lett Body Honey a termékek és a vállalkozás neve is.

Miért vágtam bele ebbe az egészbe?

Mert látom, érzem, tapasztalom mennyire hasznosak a méhészeti anyagok az emberi szervezet számára. Úgy vélem, nincsenek megfelelően hasznosítva a kaptárban rejlő kincsek. Ezeknek a természetes szépségápolóknak, egészségmegőrző anyagoknak a feltárására vállalkoztunk. Küldetésünk van: védjük óvjuk a méheket, hisz te is biztosan ismered Eistein híres megállapítását:

"Ha kipusztulnak a méhek, az emberiség 4 évvel éli túl."

Fontos feladatomnak érzem, hogy az egészséges bőr tisztítására és ápolására közérthető válaszokat és megoldásokat adjunk. Nem kell szakembernek lenned, nem kell értened a méhekhez, a méhészethez, nem kell tudnod saját kezüleg, hetente, naponta különböző kencéket kevergetni.

Útmutatót adunk az egészséges bőrhöz!

Tudom, hogy a legtöbb nőnek (nekem sincs) nincs ideje arra, hogy naponta, hetente órákat töltsön el bőrápolással, vagy éppen a leghatékonyabbnak mondott házilag elkészíthető pakolások kevergetésével.

Úgy alakítottuk a programunkat és olyan termékeket fejlesztettünk, amelyek nem igényelnek sok időt. Reggeli rutin. esti rutin, egyenként 3-4 percbe belefér. A Bőrmegújító Program a mai nők életstílusára lett kidolgozva. Természetesen néha küldök neked recepteket, de két fontos szabályt tartok be ezek kapcsán:

  1. A feljebb emlegetett 3 perces szabályom,

  2. Ezek szabadon választott feladatok a Bőrmegújító Program során. Ha nincs időd, vagy kedved megcsinálni, akkor vagy egyszerűen kihagyod, vagy mindig ajánlok helyette olyan alternatívát, amivel nem kell időt pecsmegelned.

Természetesen én is Body Honey termékeket használok otthon. Negyven elmúltam, ezért kiemelten fontosnak tartom, hogy ne károsítsam a bőröm, hiszen ettől a kortól már minden látszik a bőrömön.

A bejegyzés trackback címe:

https://bormegujitoprogram.blog.hu/api/trackback/id/tr1513066820
süti beállítások módosítása